ربات افزایش فالوور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارائه ی خدمات مجازی و آدرس esmaeil3395.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 148
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 65
:: بازدید ماه : 1321
:: بازدید سال : 7433
:: بازدید کلی : 19288

RSS

Powered By
loxblog.Com

فروش فالوور و لایک اینستاگرام

ربات افزایش فالوور
پنج شنبه 18 شهريور 1400 ساعت 10:44 | بازدید : 555 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

افزایش فالوور اینستاگرام دردناک است.

 

و اگر می خواهید مخاطبی ایجاد کنید که به شما مربوط باشد و علایق مشترکی داشته باشد ، این کار بسیار دشوارتر است. من همیشه می دیدم که اینستاگرام یک راه عالی برای تبلیغ عکس های من است ، اما من هرگز بیش از 380 دنبال کننده نداشتم ... هر چند وقت یکبار ، تصمیم می گیرم دوباره عکس های خود را در اینستاگرام ارسال کنم و به طور منظم برای یک پست ارسال می کنم. در حالی که ، اما هرگز بیش از چند ماه طول نمی کشد ، و من تعداد زیادی دنبال کننده ندارم تا انگیزه و مشارکتم را حفظ کند.


هدف این پروژه ایجاد مخاطب بیشتر است و بعلاوه ، شاید کمی ترافیک را به وب سایت من برسانید که در آن عکسهایم را می فروشم!


یک سال پیش ، در آخرین اجرای اینستاگرامم ، یکی از آن برنامه ها را دریافت کردم که به شما امکان می دهد افرادی را که فالو فالو کرده اند پیگیری کنید. من کنجکاو بودم زیرا در چند مورد تعداد فالوئرهای من بدون دلیل مشخص کاهش یافت. پس از انجام برخی تحقیقات ، متوجه شدم که چگونه برخی از کاربران اساساً برای دنبال کنندگان می خزند. آنها نظر می دهند ، افراد را دوست دارند و آنها را دنبال می کنند - به دنبال دنبال کننده هستند. فقط در روزهای آینده پیگیری مجدد  کارینا آنها را لغو کنید.

 


نمی توانم بگویم این برای من تعجب آور بود ، این که ربات هایی در اینستاگرام وجود داشت ... این فقط باعث شد که خودم بخواهم یکی از آنها را بسازم!


و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم ، بنابراین اجازه دهید به آن برسیم! من یک ربات ساده در پایتون پیدا کردم ، در حالی که با سلنیوم درگیر بودم و سعی می کردم پروژه ای برای استفاده از آن پیدا کنم. به بیان ساده ، سلنیوم مانند مرورگری است که می توانید به راحتی در پایتون با آن ارتباط برقرار کنید.


در حالت ایده آل ، افزایش مخاطبان اینستاگرامی من را برای پست منظم انگیزه می دهد. بعنوان یک مورد اضافی ، وب سایت خود را در بیوگرافی پروفایل خود قرار دادم ، جایی که افراد می توانند تعدادی عکس بخرند. فکر می کنم کمی پیچیده است ، اما چه کسی می داند ؟! اساساً فروش من تا اینجا صفر است ، بنابراین باید ردیابی آن تبدیل را آسان کرد!
اگر می خواهید به دیگر مقاله های اسکرپ وب من - و تقریباً همه چیز دیگر در Medium - دسترسی داشته باشید ، آیا مشترک شدن را در نظر گرفته اید؟ شما از کار من فوق العاده حمایت خواهید کرد!


هر داستان را در رسانه بخوانید!


به عنوان یک عضو متوسط ​​، بخشی از حق عضویت شما به نویسندگانی که می خوانید تعلق می گیرد و شما به هر داستان دسترسی کامل دارید…

همان چیزی که جهان به آن احتیاج داشت! ربات اینستاگرام

پس از اندیشیدن به این پروژه ، هدف من افزایش مخاطبانم با افراد مرتبط بود. من می خواهم فالوورهایی داشته باشم که در واقع می خواهند مرا دنبال کنند و کارهای بیشتری از من ببینند. برخورد با محتوای عجیب و غریب در پرکاربردترین هشتگ ها بسیار آسان است ، بنابراین من این ربات را برای جستجوی هشتگ های خاص و تعامل با عکس های آنجا برنامه ریزی کرده ام. به این ترتیب ، من می توانم در مورد نوع علاقه ای که می خواهم مخاطبانم داشته باشند ، بسیار دقیق صحبت کنم. به عنوان مثال ، من واقعاً نوردهی طولانی مدت را دوست دارم ، بنابراین می توانم افرادی را که از این هشتگ استفاده می کنند هدف قرار دهم و در اطراف این نوع محتوا مخاطب ایجاد کنم. ساده و کارآمد!


گالری من ترکیبی از موضوعات و سبک های مختلف است ، از عکاسی خیابانی گرفته تا عکاسی هوایی ، و برخی از عکس های سفر نیز. از آنجا که زادگاه من است ، تصاویر لیسبون زیادی نیز در آنجا دارم. اینها موضوعات اصلی من در هشتگ هایی است که می خواهم هدف قرار دهم.


این یک ربات "دریافت 1000 دنبال کننده در 24 ساعت" نیست!


بنابراین ما درباره چه نوع اعدادی صحبت می کنیم؟
من چندین بار بات را در چند هشتگ مختلف مانند "travelblogger" ، "travelgram" ، "لیسبون" ، "dronephotography" اجرا کردم. در طول سه روز از 380 نفر به 800 دنبال کننده رسیدم. تعداد زیادی لایک ، نظر و حتی برخی از رشد ارگانیک (افرادی که من را دنبال کردند اما ربات آنها را دنبال نکرد).


واضح است که من از این ربات به شدت استفاده نمی کنم ، زیرا اگر اینستاگرام را خیلی سریع اجرا کنید ، دیگر پاسخ نمی دهد. باید بین دستورات خواب برخی دستورات وجود داشته باشد ، زیرا پس از چند نظر و دنبال کردن در مدت زمان کوتاهی ، اینستاگرام دیگر پاسخ نمی دهد و ربات خراب می شود.


شما وارد حساب کاربری خود خواهید شد ، بنابراین تقریباً مطمئن هستم که اینستاگرام می تواند بداند که در صورت سرعت بخشیدن به این روند ، کاری عجیب انجام می دهید. و مهمتر از همه ، پس از انجام این کار برای دوازده هشتگ ، پیدا کردن کاربران جدید در همان هشتگ ها سخت تر می شود. شما باید چند روز به آن فرصت دهید تا پایگاه کاربر را در آنجا تازه کنید.
اما من نمی خواهم افراد زیادی را در این راه دنبال کنم…


کارآمدترین راه برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام (جدا از ارسال عکس های عالی!) این است که افراد را دنبال کنید. و این ربات برای من بسیار خوب کار کرد زیرا برایم مهم نیست که 2000 نفر را دنبال کنم تا 400 دنبال کننده داشته باشم.


این ربات لیستی را با تمام کاربرانی که در حین کار دنبال می شدند ذخیره می کند ، بنابراین روزی ممکن است من واقعاً کاری با این لیست انجام دهم. به عنوان مثال ، من می توانم از نمایه هر کاربر بازدید کنم ، تعداد دنبال کننده یا پست آنها را ارزیابی کنم و تصمیم بگیرم که آیا می خواهم آنها را دنبال کنم. یا می توانم اولین تصویر را در گالری آنها تهیه کنم و تاریخ آن را بررسی کنم تا ببینم آیا کاربران فعال هستند یا خیر.
اگر عمل پیگیری را از ربات حذف کنیم ، می توانم به شما اطمینان دهم که نرخ رشد دچار مشکل می شود ، زیرا افراد کمتر تمایل به دنبال کردن بر اساس یک لایک یا نظر واحد دارند.

 

برای افزایش فالوور های  خود  کلیک کنید 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: